Bir deniz kabuğunu kulağımıza dayayıp dinlediğimizde içerisinden gelen sesleri hepimiz işitmişizdir. Kulağımızı deniz kabuğuna dayadığımızda sanki denizdeki dalgaların sesiymiş gibi duyduğumuz bu rahatlatıcı sesler, etrafımızdaki seslerin özel ve akustik biçimde yeniden organize olmuş halidir. İşte yeni logo ve kurumsal kimliğimizin hikayesi tam bu noktada başlıyor. Yeni kimliğimizi tasarlarken denizin, doğanın, çevremizin, sevdiklerimizin seslerini ruhumuza yansıtarak bu sesin üzerimizde oluşturduğu rahatlatıcı etki ilham kaynağımız oldu. Biliyoruz ki tüm bu sesler hayatın kendisidir.
Maxtone’da hayatı duy sloganıyla, en iyi ve modern hizmeti sunmak, geliştirdiğimiz yenilikçi ürünlerle, teknolojinin hayatları kolaylaştırması için çalışıyoruz. Maxtone’da çalışma arkadaşlarımızla işitme sorunlarına dair her konuda, müşterilerimizin ve toplumun yanında olmak için '40 yıllık tecrübemizle' çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Yepyeni bir döneme yeni kurumsal kimlik değişimimiz ve sloganımız 'Hayatı Duy' ile devam ediyoruz."
40 yılda müşterilerimizle beraber büyüdük, geliştik. Artık olgunluk evresinde, uluslararası bir markayız. Yeni kurum kimliğimizin, sektördeki gücümüzü yansıtmasını hedefledik. Çalışma prensiplerimizi, odaklanmaya ve uzmanlaşmaya dayalı yöntemimizi geliştirerek sürdürüyoruz. Bu değişimle birlikte markamızın bir parçası müşterilerimize daha hızlı, daha verimli çözümler sunmayı hedefliyoruz.